קניית זהב בדרום

גרים בדרום ומעוניינים למכור את הזהב שברשותכם? אצלנו למרחק אין כל השפעה ואנו נגיע לכל מקום בארץ, גם לדרום, כדי לקנות מכם זהב ולשלם עבורו באופן מיידי ובמזומן. עבורכם, תושבי הדרום זהו פתרון נוח להפליא ואין צורך להגיע עד למרכז הארץ כדי לקבל תמורה מלאה עבור הזהב שלכם. אתם מתקשרים- אנחנו מגיעים בודקים, מעריכים וקונים זהב בדרום!

לא יסולא בפז

יכול להיות שיש לכם בבית תכשיטים ישנים שאינכם עושים בהם כל שימוש. ויכול להיות שאתם גם זקוקים לכסף מזומן. אם אתם מחפשים פתרונות אופטימליים לקבלת כסף וללא כל התחייבות מצידכם, ערכו בדק בית במגרות ותגלו שיש סיכוי רב שהפתרון נמצא ממש מתחת לאפכם: שרשראות זהב ישנות, שעוני זהב, מטבעות זהב ישנים, עגילי זהב, צמידים וכל תכשיט או פריט אחר העשוי זהב ואינכם עושים בו כל שימוש יכולים להיות המוצא הקל והנוח שלכם לקבל כסף מזומן באופן מיידי וללא כל תנאי או "שורות קטנות".

אנו קונים זהב בדרום במהירות, במקצועיות וביעילות רבה. כל שעליכם לעשות הוא ליצור עימנו קשר, לקבוע עימנו פגישה בכל מקום ובכל מועד המתאים לכם ונציג מטעמינו יגיע היישר אליכם. הנציג, מומחה לזהב, מבצע במעמד הפגישה הערכה של כל פריטי הזהב אשר ברשותכם וקובע את שוויים. התשלום עבורם נעשה באותו הרגע ובמזומן. המחירים שלנו הם בהתאם לערכו הממשי של הפריט אשר ברשותכם ואתם תגלו כי הם הוגנים ומתחשבים.

הזהב שלכם שווה הרבה כסף

אנו דוגלים במתן שירות הוגן ומתחשב לכל לקוח. עבורנו כל פריט עשוי זהב הוא בעל ערך, גם אם מדובר בתכשיט ישן, שבור, סדוק או לא תקין. לכן, גם אם יש לכם זוג עגילי זהב שהסוגר שלהם שבור, שעון זהב עם רצועה מפורקת או צמיד זהב עם חוליות חסרות, עבורנו אין לכך כל משמעות. אנו בודקים את הזהב עצמו, כלומר את המתכת ממנה עשוי הפריט שלכם, את מידת הטוהר שלו מבחינת הקראטים שבו והאם מדובר בזהב לבן, שחור, או זהב המעורבב עם מתכות נוספות.

ההערכה היא מקצועית והוגנת ובהתאם לאיכות הזהב אשר ברשותכם. לכן, תושבי הדרום, אם אתם זקוקים לכסף מזומן באופן מיידי או פשוט רוצים להפטר מתכשיטי זהב ישנים שאינכם עושים בהם כל שימוש, זה הזמן לבצע מכירת זהב בדרום ולדעת שיש מי שיקנה אותו מכם.

קניית זהב בדרום מעולם לא היתה קלה יותר: שיחת טלפון אחת תוביל למפגש מהיר, להערכת שווי הזהב שלכם וקבלת תמורה גבוהה, למלאה והוגנת עבורו באותו המעמד ובמזומן. זה הזמן לפתוח מגירות וקופסאות תכשיטים ישנות ולהתחיל למיין את כל הזהב אשר ברשותכם ולדעת כי במקום לצבור אבק, תוכלו למכור אותו לגורם אמין, מקצועי והוגן במחירים אשר יסייע לכם למכור את הזהב שלכם.

קבל הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד

054-8303162 חייג עכשיו
דילוג לתוכן