מחיר אונקיית כסף

אונקיות, ברוב המקרים מתייחסות בעיקר לזהב. אותם מטילי זהב מלבניים ויפים אשר מבשרים גם על ערך גבוה במיוחד שיכול לזכות את בעליו במידה וימכור אותו. ביחד עם אונקיות הזהב, קיימות גם אונקיות כסף אשר מגיעות גם הן למחירים גבוהים במיוחד. אם כן, כיצד מעריכים את שוויין של אונקיות כסף?

מהו מחיר אונקיה של כסף ?

מהו מחיר אונקיה של כסף ?

כסף שווה כסף

אונקיות הכסף, אמנם שוות הרבה פחות מאונקיות זהב, אך גם הן עשויות להניב תשואה משמעותית עבור אלו אשר מחזיקים בהן. בשנים האחרונות, המתיחות בין העולם המערבי לבין ארצות ערב הביאו לכדי תסיסה של ממש בכל ענפי המסחר הקשורים בתוצרים הלאומיים, בין אם נפט, כסף או זהב. בעקבות זאת, המחירים זינקו באופן משמעותי ובאופן אוטומטי גם הכסף לעיתים חוצה את רף מאה השקלים לאונקיה. מחיר אונקיית כסף, נקבע בעיקר על פי מחירונים עולמיים וכן גם לפי משקל.

משקל אונקיית כסף

משקלן של אונקיות כסף או זהב הוא זהה וקבוע בכל רחבי העולם. המשקל המדויק הוא 31.1035 גרם, כך שניתן במכירות גדולות להעביר כמות גדולה של אונקיות ולחשב את המחיר על פי כמותן. כמו כן, בתוך קילוגרם אחד יש 32.151 אונקיות.

מחירון – מחיר כסף הוגן ונכון

כעת, לאחר שמשקלו של הזהב ידוע, ניתן לחשב את מחירו הסופי באמצעות המחירון המשתנה והמתעדכן מדיי יום על פי תנודות שונות במשק. המחיר נקבע בדולרים של ארצות הברית ולאחר מכן כל מדינה ממירה את המחיר על פי שווי המטבע שלה מול הדולר. נכון לשנת 2013, מחירו של גרם כסף עומד סביב 3.4 ₪ ומחיר לאונקיה סובב 100 ₪ ויותר.

תוספות למחיר כסף

הכסף, מוגדר בתור חומר איכותי במיוחד ושני ברמתו מול הזהב. מהסיבה הזו, הזהב שווה יותר על כל גרם, אך מחירו של הכסף יכול לעלות עוד הרבה יותר במידה והוטמע בתוך תכשיטים יוקרתיים, כלי סכו"ם וכן גם מכשירים שונים. ככל שהפריט יהיה יוקרתי ונדיר יותר אפילו אם מדובר במזלג או כפית, כך ייתכן שמחירו של הכסף יעלה בהרבה מעלותה של אונקיה אפילו אם הוא שוקל מספר גרמים בודדים בלבד.

בדיקה ביתית למחיר אונקיית כסף

במידה ומחזיקים כלי כסף או אונקיות, מומלץ לבצע בדיקות מקדימות בטרם ניגשים אל חברה אשר רוכשת אונקיות כסף. אם כן, אונקיית כסף שוקלת במשקל אחיד, אך מומלץ לוודא זאת באמצעות משקל רגיש במיוחד ובנוסף גם לשקול כלי כסף נוספים אשר יוצעו למכירה. באמצעות המשקל, ניתן לקבל מידע מדויק בטרם היציאה מן הבית והמכירה. במידה והמשקל אינו עומד בעומס, ניתן להסתייע בשירותיהן של חברות אשר רוכשות כסף וזהב ומשתמשות במשקלים דיגיטאליים מדויקים.

אם כן, אונקיית כסף היא פריט יפה אך גם רווחי ביותר במידה ומוכרים אותו בתזמון נכון. בכדי לבחון את מחירה של אונקיה מומלץ לוודא כי היא אכן שוקלת בהתאם להגדרה העולמית ולאחר מכן לפנות אל המחירונים המתעדכנים באופן תמידי בכדי לקבל נתון מדויק על מחירה של האונקיה.

קבל הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד

054-8303162 חייג עכשיו
דילוג לתוכן