קונים זהב, תכשיטים, מטבעות, יהלומים – תוך 60 דקות הגעה לכל יעד והכי חשוב תקבלו כסף מזומן עכשיו

אז למה לעבוד איתנו?

אמינות

אנחנו אמינים ביותר, תקבלו בכל הצעה מחיר הוגן בהתאם למחירים של השוק, תוכלו לקבל הערכה מדויקת למחיר הזהב שלכם הכסף או היהלומים כמו כן התכשיטים הישנים או מטבעות שתרצו למכור, אנחנו קונים זהב מזה שנים ומאוד בקיאים בתחום.

אמינות היא ערך שמנחה כל רכישה אצלנו, כאשר אנו אמינים הלקוח יודע שיכול לסמוך עלינו ולכן גם להשתמש בשירותינו הלאה או אפילו לספר הלאה למי שצריך, האמינות בעסק של מכירה וקניית זהב הוא הכרחי ותנאי יסודי למתן שירות מעולה ומהיר, היכנסו ללקוחות ממליצים ותראו את תגובותיהם של האנשים שכבר ביצעו עסקאות עימנו, האמינות היא מעל לכל.

מהירות

תוך שעה אנחנו אצלך לא משנה באיזה איזור בארץ אתם נמצאים, אנחנו מגיעים עד אליכם עם כסף מזומן לתת לכם מיידי ביד. הערכה מחיר הזהב נעשית במקום וניתן לכם מחיר, תוכלו תוך שעה בדיוק להיות עם כסף מזומן תמורת הזהב, המטבעות והתכשיטים שלכם, כמו כן כסף ויהלומים.

במידה והמצב לחוץ מעט או שפשוט החלטתם להפטר מהתכשיטים הישנים שלכם תוכלו לקבל כסף מזומן במיידי תוך שעה לא משנה היכן אתם בארץ. במידה ויהיה לכם יותר נוח להגיע אלינו, נשלח לקבל אתכם במשרדנו.

דיסקרטיות

מובטחת במידה ותרצו אחד העקרונות המובילים שלנו הוא שירות איכותי ואמין ולפעמים הנסיבות שבגללן הלקוח מעוניין למכור את הזהב שלו או התכשיטים הן אישיות או שישנן נסיבות מיוחדות, במידה והלקוח מעוניין הדיסקרטיות מובטחת, חשוב לנו לתת את השירות האמין היעיל והאיכותי ביותר לקהל לקוחותינו, הסירו חשש מלבכם במידה ותרצו דיסקרטיות בעת העסקה הדיסקרטיות מובטחת.

אנו מבינים שלעתים הנסיבות של החיים הם אלו שהובילו אתכם למכור את הזהב ושביעות הרצון שלכם היא ערך עליון.

מקצועיות

אנחנו חברה שעוסקת במכירה וקנייה של זהב, כסף, תכשיטים ויהלומים מזה שנים, אנחנו נשארים מעודכנים בכל תנועות השוק ויודעים לתת את הערכה המדויקת ביותר למחיר של זהב ביחס לקראט כמות הזהב ואיכותו, כמו כן בכל הקשור ליהלומים ומטבעות זהב.

אם תרצו לקבל את הערכה המקצועית ביותר למחירו של זהב, כסף יהלומים ותכשיטים עליכם ליצור עימנו קשר במיידי, כסף מזומן מובטח ביד והגעה תוך 60 דקות לכל יעד בארץ.

דילוג לתוכן