קונה זהב במזומן

זהב, הוא ככל הנראה מהחומרים הנחשקים ביותר הקיימים בימינו. אותו משאב טבע, הוא חומר חזק במיוחד אך גם מרהיב ביופיו, המאפשר ייצור של תכשיטים ופריטים נוספים עבור אופנה וכן גם רהיטים, מכשירים חשמליים ומכונות רבות עוצמה.

בשנים האחרונות, גם גורמים פרטיים יכולים למכור ולקנות זהב, אך לא כולם יודעים כיצד להעריך ולמכור אותו בצורה נכונה. כיום, ישנה אפשרות למכירת הזהב באופן פשוט ונוח, ואף לקבל את הכסף במזומן.

כל הפרמטרים של קניית זהב במזומן

מה צריכה להכיל עסקת מכירת זהב שתשלם עבור המוכר? ראשית, היא צריכה להיות גבוהה במיוחד, ביחס לערך הזהב עצמו כמובן. בנוסף לזה, העסקה צריכה להיות ללא סיכונים ועדיף שהסכום יגיע במהירות או אולי אפילו באופן מיידי בעת העברת הזהב אל הרוכש.

כיום, ניתן לעבוד מול חברה אשר מסייעת בהערכת שווי הזהב, משלמת במחירים גבוהים יחסית ואף קונה זהב במזומן.

הערכה ראשונית של זהב

לפני שמגיעים אל חברה שכזו, מומלץ לבצע הערכה מקדימה. בכדי לבצע הערכה ראשונית לשווי הזהב, יש לקחת את הזהב ולשקול אותו על משקל מדויק המציג את נתונים על פי גרמים בודדים. בתחום הזהב כל גרם אחד בלבד נספר וחשוב לצורך הערכה מדויקת וכן גם מעלה את סכום העסקה במאות שקלים ויותר, לכן מומלץ לבצע את השקילה עם משקל מקצועי.

כמו כן, יש לנסות ולוודא את צפיפות הזהב בפריט באופן מקצועי או על פי חיפוש חריטה על גבי הפריט.
שקלול בין שני הפרמטרים של משקל וצפיפות זהב, יסייע בהערכת המחיר הראשונית.

כעת, מגיע השלב לפנות אל גורמים מקצועיים ולבדוק את מחירון הזהב הרלוונטי לכמות אותה מחזיקים. חשוב לבדוק את מחיר הזהב על פי הקראט, שכן ההבדלים בין 14 לבין 24 יכולים להיות 100 שקלים לכל גרם, ויותר. בנוסף לזה, ניתן להכניס את הנתונים אל תוך מחשבון מחירי זהב ובכך לקבל נתון כללי על המחיר המקסימאלי אותו ניתן לקבל על הזהב.

 

מוכר זהב אידאלי

בשל הביקוש הרב, קיימות חברות רבות הרוכשות זהב באופן פרטי לשם השקעה, מכירה מחדש, עיבוד הזהב למכשירים או אפילו שימוש מחדש לתכשיטנות. הביקוש הזה מצריך את החברות המחפשות לרכוש זהב להיות אטרקטיביות ונוחות יותר עבור קהל המוכרים הפרטיים אשר אינם בקיאים בתחום ומחפשים רשת בטחון שתאפשר מכירה משתלמת וללא סיכונים.

בכדי למצוא את המוכר המתאים ביותר, יש לוודא כי הוא פועל על פי רוב הפרמטרים הבאים: הערכת שווי הזהב בחינם וללא התחייבות, קבלת מידע אודות מכירת הזהב והתהליך, הצעת מחיר גבוה ומתאימה לאיכות החומר בו מחזיקים וכן גם רכישת זהב במזומן ובאופן מיידי.

באופן הזה, ניתן להבטיח עסקה שתהיה לא רק הוגנת בשל מחיר גבוה המוצע למוכר הפרטי, אלא גם מהירה וללא סיכונים בשל קבלת התשלום בעת העברת הזהב. לאחר מכן, ניתן לבקש גם שרות מכירה עד הבית וכן גם אפשרות למכירת פריטים נוספים המגיעים עם הזהב והתכשיטים, כמו יהלומים ואבנים יקרות.

קונה זהב במזומן וקבלת כסף מייד !

קבל הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד

054-8303162 חייג עכשיו
דילוג לתוכן